środa, 2 lutego 2011

Zmiany.

Jak zauważyłyście lub nie mój blog się jak na razie minimalnie zmienił. Mam go od miesiąca (dokładnie miesiąc i 2dni) i powoli wiem co gdzie jest dlatego zamierzam nanieść zmiany. Może tak nie od razu ale tak po trochę ;)
Zamierzam też pisać więcej o sobie i dodawać jakieś fotki. Będę też pokazywać wam zakupione rzeczy przeze mnie ;-))
Oto kilka ciekawych pierścionków jakie znalazłam w necie ;p

Mi najbardziej podobają się pierścionki: z serduszkiem, kokardką, różą, aparatem. Reszta też jest fajna
A które wam się najbardziej podobają?

2 komentarze:

  1. pierścionek z truskawką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się najbardziej podobają z aparatem , serduszkiem , koroną , tymi kurzymi łapkami , kokardką i koroną < 33

    ten z aparatem najlepszy ! : D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)