niedziela, 2 stycznia 2011

Ach ta zima!

Hej ;) Wróciłam niedawno do domu. Teraz siedzę i piję gorącą herbatkę z cytrynką mmm pycha xd. A byłam odwiedzić babcię i poszliśmy na spacer z racji tego, że babcia mieszka na wsi było tam przepięknie. Te wszystkie drzewa przysypane śniegiem po prostu widok piękni i  niesamowity. Pozjeżdżałam sobie na moim jabłku z górki. Byłam cała mokra i zmarzłam jak nigdy. Ogólnie to nie lubię zimy ale taki wypad zimą jest fajny.
Ale czas wrócić o rzeczywistości i iść jutro do szkoły. Tylko czemu zapowiedzieli nam aż tyle sprawdzianów na ten i następny tydzień ?!
zrobiłam tylko kilka zdjęć ;(

spodobały mi się te cudowne buty
pasowały by do czerwonej sukienki z jednego z ostatnich postów
Pa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)