wtorek, 22 marca 2011

Sztuczne piersi zabijają!

hah znalazłam ciekawy artykuł i nie mogłam się powstrzymać aby go tu nie zamieścić ;D


Do kuriozalnej sytuacji doszło podczas wygłupów izraelskiej modelki z wężem boa. Zachowująca się prowokująco wobec gada modelka Orit Fox została przez niego ugryziona w pierś. Niestety, zwierzę nie przeżyło konfrontacji. 
Nagranie dokumentujące zdarzenie obiegło już serwisy z materiałami wideo. W trakcie zabawy, izraelska celebrytka drażniła potężnego gada i imitowała jego zachowanie. W pewnym momencie, wąż postanowił zamanifestować zwoje niezadowolenie i ugryzł ją w pierś wywołując na twarzy Orit Fox grymas bólu.

Kobieta  została przewieziona do szpitala i po przejściu badań lekarskich, wypisana do domu. Jak się wkrótce okazało, sympatyczny wąż boa nie przeżył „bliskiego spotkania” z biuściastą modelką. Brytyjski dziennik „Metro” ujawnił, że nieborak padł wkrótce po tym, jak postanowił rozprawić się z Orit Fox, brutalnie kąsając ją w biust. 



Choć eksperci nie wypowiedzieli się oficjalnie na temat przyczyn śmierci niejadowitego węża, osoby komentujące incydent nie mają wątpliwości – olbrzymie i najprawdopodobniej sztuczne piersi były trujące. Wg interpretatorów, to toksyny zawarte w substancji bądź silikonowej wkładce wypełniającej biust „królowej kiczu”, zabiły biedaka. 


No nieźle xd

14 komentarzy:

  1. Ciekawy blog :)

    zapraszam do meni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nieźle,nieźle ...
    biedny wąż, przez głupie zabawy modeleczki zdechną ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. `biedny wąż ;x silikon to zuo !. xdd. =.=
    p.s.-miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu http://idealna-kobieta.blogspot.com/ ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** proszę, to dla mnie strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333
    przepraszam za spam.
    pamiętaj, że kiedyś mogę ci się za to odwdzięczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. biedy wąż
    zapraszam do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. biedy ten wąż... zachciało się modelce bawić z wężami... ; /

    OdpowiedzUsuń
  6. haha dobree :DDD
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. heheh :) no to zostań w gim !: D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wszystko z winy modelki !
    no tak nie lubię węży ale biedny ten wąż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedny wąż ;(

    A co do tablicy to widziałam kilka dziewczyn z yt tak ma ;) I widziałam to na blogu.. jak znajde to moge dać ci linka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda mi tylko tego biednego węża...

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe ale jaja. Mogła nie drażnić zwierzaczka :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)