piątek, 22 marca 2013

Łosoś ♥

Jestem wściekła na siebie, że nie mam czasu ani siły by ćwiczyć, znów jem słodycze grrrrr...

Za to zjadłam coś na obiad co uwielbiam i Wam również polecam, bo jest to danie idealne przy zdrowym i racjonalnym odżywianiu.


Na sałatkę potrzebujemy:


Wszystkie składniki myjemy i kroimy, polewamy sosem. W moim przypadku paprykowo-ziołowym, a instrukcję znajdziecie na opakowaniu.

Łososia zostawiamy najlepiej na 3 h przed smażeniem w przyprawach. Smażony na oliwie jest mniej kaloryczny, ale na oleju smaczniejszy.


Nie wygląda to może apetycznie, ale jest pyszne!

Moim głównym grzeszkiem w tej potrawie jest sos, który zrobiłam z majonezu, ketchupu i papryki - tyle kalorii!!! :(


25 komentarzy:

  1. przepyszne! musze skosztowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja łososia zawsze smażę bez tłuszczu na teflonie :) Wychodzi pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm t jest to co lubię pewnie pod patrze Twoje przepisy :D

    Nie dołuj się. Ja też jestem zła rozchorowałam i koło 2 miesiące ćwiczeń poszło do tyłu po ponad tydzień nie ćwiczeń tylko się kuruje w łóżku :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam łososia w każdej postaci!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie, ale ja nie lubię łososia, z chęcią zastąpiłabym go kurczakiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm ale to pysznie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym zjadła teraz taki obiadek ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. To wygląda mega apetycznie:) I na pewno jest przepyszne;)
    Nominowałam Cię do Liebster Award - zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm.... uwielbiam łososia <3 Polecam również łososia ze szpinakiem zapiekany w cieście francuskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie! Uwielbiam te mixy sałat! Z wiórkami marchewki to moje ulubione :)
    Sosik na majonezie to lekki grzeszek, ja takie robię na jogurcie ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. love your blog
    followed
    www.thekaybook.com
    xoxox

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmmm ... Pychotka ♥
    Ja bym sb takie coś zjadła . : )
    Obserwujemy , bo ja już . : *
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda tylko, że ja mam apetyt będąc teraz chora - ale to tylko znaczy, że nie jest ze mną tak źle.

    Zobaczysz przyjdzie ciepło to doda nam większego poweru :P



    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam łososia ;D z warzywkami danie idealne ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje bardzo mi miło :)!!

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam łososia! <3

    + zapraszam do mnie na konkurs! do wygrania zegarek :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo ciekawie. Zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. MAJONEZ TO WRÓG PIĘKNEJ FIGURY ! :D

    mówie to sobie X razy dziennie a i tak wpieprzam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie wygląda apetycznie. Miałam dzisiaj dokładnie taki sam obiad, tylko postawiłam na sos czosnkowy na bazie jogurtu naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podobają mi się blog :)
    dlatego chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga, trwa obecnie konkurs zachęcam do udziału, oczywiście obserwuję ;)
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam łososia:)
    świetny blog

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)