środa, 20 marca 2013

Płaski brzuszek!

Wczoraj byłam na godzinnym aerobiku i bardzo mi się spodobało więc oprócz ćwiczeń w domu będę chodzić tam!

Dzisiejszy post o o brzuszku czyli mój największy problem.

Warto wiedzieć, że są dwa rodzaje ćwiczeń: aerobowe i siłowe.



Kobiety raczej wolą mieć płaski brzuch więc wykonujmy ćwiczenia aerobowe choć to nie znaczy, że nie możemy dodać do nich siłowych. Wtedy uzyskamy lekki zarys mięśni co ładnie wygląda ;)



Jeśli jednak chcecie żeby było widać mięśnie to wykonujcie siłowe, ale nie zapomnijcie spalić 'tłuszczyku'.




Jakie ćwiczenia ja wykonuję? 

  • zazwyczaj ćwiczę z Ewą Chodakowską, możecie zakupić jej płytę lub znaleźć ćwiczenia na YouTube
  • zaczynam chodzić na aerobik, bo jest tam rozciąganie i cardio 
  • brzuszek ćwiczę z Mel B, bo to tylko 10 min dziennie KLIK
  • czasem z Kasią KLIK


Co jest ważne?
Odpowiednia dieta, którą znajdziecie w tym poście o tu
Wykonuj je systematycznie i starannie!


Ćwiczenia na skośne mięśnie są bardzo ważne, ponieważ nadają piękny kształt. 

Zapomnij o głodówkach! 








Potrzeba czasu, choć po pierwszym tygodniu zauważysz efekty,




Nie idzie spalić tkanki tłuszczowej z jednego miejsca!

Jakieś pytania? Chętnie odpowiem ;)

37 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać takie motywacje :)
    Ćwiczenia siłowe są ważne, bo jeśli mięśni jest nawet troszeczke więcej to szybciej spala się tłuszczyk w tym rejonie :) Ale tak jak mówisz, nie widzie spalić tkanki tłuszczowej z jednego miejsca. Ja bardzo chcę wyszczuplić nogi i brzuch a pierwsze mi spadają ramiona i później ludzie mi mówią jaka to ja jestem koścista...:/ A przecież to nie moja wina :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super motywacje!
    Ja też pracuję w szczególności nad brzuchem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat, bardzo takie lubię :) Skorzystam chętnie ;)
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym taki chciała . *.*
    Ale no cóż trzeba sb czegoś odmuwić . : D
    Jasne , że obserwujemy . Ja już . : *
    P.S TE OKLUARY Z MOJEGO BLOGA KUPIŁAM W PEPCO . ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Aerobik jest naprawdę fajny jak chce się ukształtować ciało i się rozruszać. Dużo zależy od instruktora albo instruktorki. Powodzenia w ćwiczeniach i i aby nigdy nie zabrakło Ci motywacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka pracuje nad brzuchem i jej nie wychodzi.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o Mel B. musze tez zaczac, by na waakacje jakos wygladac:P
    ok obserwujemy, teraz Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł.
    Ale jak dla mnie nie wchodzi w rachubę.
    Jestem za bardzo chuda xd *.*
    Zapraszam do siebie :*
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zobaczyć co to jest to Mel B. Wczoraj taki wycisk dałam sobie na wf'e, że dziś mnie wszystko boli i ćwiczenia dziś chyba odpadają ;p Najbardziej właśnie chodzi mi o ten brzuszek, bo jestem szczupła ale mam jeszcze oponkę ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak też pracuję nad brzuchem:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękne brzuchy *.* mojej koleżance wyrabia się powoli taki jak na 4 zdj :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już chyba od ponad miesiąca nie będę jadła słodyczy , a w szkole zawsze kupuje coś słodkiego. ; D
    Obserwuję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też pracuje nad brzuchem :) przydadzą mi się informacje z Twoejgo bloga :)
    obserwujemy?? jak już :))

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Świetny post, warto ćwiczyć choć
    ja w tej kwestii jestem strasznym leniem :p
    Jasne, że obserwujemy ja już ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh jak ja bym chciała taki brzuch , muszę się w końcu wziąć za siebie ! xD

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog obsewuje i zapraszma do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Miec taki brzuszek to dobra sprawa, tylko gorzejz mobilizacją do ćiwczeń.. Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na nowego posta ! : )
    Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem jak do ciebie trafiłam ,ale dobrze ,że trafiłam. Chodź tekstu w tym poście mało , za to jest konkretny ... tylko dieta ,gdzie te diety , odstawienie słodyczy ,fast foodów i alkoholu tak naprawdę to 1/10 wyrzeczeń , nie napisałam o obliczaniu BTW itd. ale generalnie piszesz jakoś tak ,że naprawdę motywuję.:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. pracuję właśnie nad takim płaskim brzuszkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  21. pracuję nad takim brzuszkiem ślicznym <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny post akurat dla mnie, bo właśnie układam sobie listę, która ma mi pomóc w osiągnięciu płaskiego brzuszka ; ) i w sumie podsunęłaś mi ciekawy pomysł z tym aerobikiem... ^_^

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy blog ;) Moim problemem również jest brzuch i mam nadzieję, że uda mi się go wyrobić do wakacji ;) Jestem ciekawa jak zadziała AW 6 weidera

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, przyda się, muszę trochę spalić tego brzuszka :D i ud, ale na to chyba wystarczy mi bieganie, przynajmniej zawsze wystarczało :P
    obserwuję już :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na nowego posta ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. A jakie ćwiczenia na brzuch polecasz? Chcę mieć pewność, że będzie po nich efekt, nie chcę marnować czasu na niepotrzebny wysiłek, który mi nic nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia bardzo zachęcające do ćwiczeń, szkoda tylko, że brak mi samozaparcia do nich ;)

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania zestaw kosmetyków Mariza ! :) szczegóły na: http://wizazmojapasja.blogspot.com/2013/03/wiosenny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog. Widać, że masz konkretny pomysł na siebie i na tworzenie tego bloga- czego ja niestety nie posiadam. :-) Ogólnie jestem na nim pierwszy raz. Ładne zdjęcia. Gratuluję i życzę powodzonka, w dalszej jego realizacji haha! <3
    Ja dopiero zaczynam, chciałabym pisać dla kogoś, niestety brak subskrybentów... Jeśli chciałabyś mnie obserwować, ja nie pozostanę dłużna, tylko przypomnij mi w komentarzu, że obserwujesz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny blog. :)
    podobają mi się twoje zdjęcia :*
    są mega.
    Obserwujemy ? jeśli tak to zaobserwuj mojego a ja zrobię to samo c:
    pozdrawiam ;* !
    http://wandzik-waandzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. muszę popracować nad płaskim brzuszkiem <3 + jasne, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę spróbować te treningi z Mel B:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe informacje:)
    ja ćwiczę z Ewką, a czasami robię ABS.
    widzę różnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. pewnie, że obserwuję!:) dużo motywacji tutaj znajdę! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiedza autora godna uznania! Zrozumialy tekst dla kazdego - zarowno dla mnie, jak i dla mojej
    mlodszej siostry!

    A to jest moja strona ; mutant mass

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)