sobota, 25 maja 2013

Akcja społeczna: zdrowy nawyk picia wody.

Niedawno pisałam jak wielkie znaczenie dla naszego zdrowia, samopoczucia i sylwetki ważne jest picie wody TU


wataah

Zgodziłam się na wzięcie udziału w tej akcji po to by uświadomić wszystkim jak ważna jest dla człowieka woda.

Więcej o akcji: http://pijwode.blogspot.com/

Akcja na FB: https://www.facebook.com/pijwode  - lajkujemy !! ♥♥♥

Patron akcji: http://www.krainawody.pl/






Woda to Ty!



Ile wody wypijasz dziennie?

Oblicz - http://pijewode.pl/kalkulator

49 komentarzy:

  1. Staram się wypić minimum 1,5l ale różnie to bywa:)

    A wiem że woda jest niezbędna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziennie? nie mam pojęcia, ale dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście lubię pić wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam. uwielbiam wodę! kiedyś myślałam, że to niemożliwe picie tylko wody bez soków, napojów itp, a teraz nie wyobrażam sobie życia bez wody ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja piję bardzo dużo wody. 1,5 l +dużo, dużo zielonej herbaty.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, wody trzeba pić dużo. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile dziennie to nie wiem, ale piję jej baaardzo dużo, lubię ją po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super akcja :)
    zapraszam : http://patrysiek16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czasem wogóle nie piję a czasem z dwa litry:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinniśmy pić codziennie 2 litry wody, wtedy będziemy mieli lepsze samopoczucie i przemianę materii ! :) Bardzo fajna akcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja odkąd pije wodę nie mam ochoty na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna akcja!
    oczywiście, że obserwuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się pić bardzo dużo wody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie teraz pije wodę :))

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie jest ciezko sie przekonac do picia wody :(

    OdpowiedzUsuń
  16. mówią, że człowiek to człowiek.. a człowiek to woda! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja piję dużo wody... dwie zgrzewki mam na tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiem kiedy , a wypijam 3 litry dziennie czasami więcej :) Na początku było trudno , a teraz to nawyk jak oddychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w ogóle wody nie pije ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zazdroszczę wszystkim Tym ,którzy lubią wodę,dla mnie wypicie łyka to katorgia;/nie wiem jak się jej nauczyć pic..

    OdpowiedzUsuń
  21. FAKTYCZNIE SPOŻYWANIE WODY JEST WAŻNE..

    DOBRZE JESZCZE ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA SKŁAD WODY :)) SĄ LEPSZE I GORSZE :))

    POZDROWIONKA Z 3CITY :))

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przepadam za wodą, aczkolwiek pije ją ;**

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojeja.... Wody zwykłej (nałęczowianka, żywiec) to mało piję xD

    Obserwuję.... juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Staram się pić jak najwięcej wody, ale różnie mi to wychodzi ;D jednak jest coraz lepiej!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś piłam więcej wody ... teraz jakoś mniej ;/ Ale lubię pić wodę ^^
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj dużo wypijam ! W wieku 8 lat moja mama zabroniła pić mi wszystko co jest kolorowe i gazowane . Więc piłam tylko wodę :) Dziennie potrafię wypić 4x0,5l :)

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety mało -.- Fajnie, że ktoś potrafi się zmobilizować i pić jej dużo i regularnie :(

    OdpowiedzUsuń
  28. ja dziennie wypijam chyba 2l. nie wiem :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za miłe słowo! ;-) Ja już obserwuje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog!
    obserwuje :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam wodę, chociaż kiedyś cieżko było mi sie do niej przekonać - jednak ze wzgledów odchudzaniowo-zdrowotnych udało mi sie ją polubić - teraz picie wody jest dla mnie przyjemnością ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam wodę i tylko ją piję. Dziennie piję około 1,5 l wody. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. piję herbatę-mimo to:) jakbym się wkręciła w tę wodę, to bym ją mogła hektolitrami dziennie wypijać:D wiem, że jest zdrowsza, ale herbata mimo to-dobra na wszystko

    OdpowiedzUsuń
  35. i jak maraton? :)

    nie moge sie przkonac do wody ach ciezko mi to idzie

    OdpowiedzUsuń
  36. W sumie piję tylko wodę albo zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz piję więcej soków i ziółek :) Bo chcę przytyć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog, robisz modre posty :)
    z chęcią obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  39. Wpadłam i obserwuję! ;D Chcę też Cię nominować do Liebster Award !~♥ neverrgiveupp.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja staram się pić wodę ale często kuszą mnie soki ;c

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. A jak się od niej chudnie :) Zapraszam na nowy post :]
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja piję tylko wodę mineralną :)
    Obserwuję :) Liczę na rewanż :P
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Też piję minimum litr wody dziennie, plus herbatę i czasami kawę. Kiedy mam aktywny dzień dawka się zwiększa i nie wyobrażam sobie życia na sokach, napojach słodzonych, herbatach. Woda to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej, od razu spodobał mi się twój blog nawiązujący do mojej największej pasji zdrowia i pozostania fit! Będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  45. heh xD
    Ja tam za wodą nie przepadam, ale ... dla figury zrobię wiele :'3
    Obserwuję ;)
    Liczę na rewanż :P
    hogwart-moimi-oczami.blogspot.com
    draw-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog :) Ciekawa akcja, zaraz się z nią bardziej zapoznam :3
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak się przyzwyczaiłam do picia wody,że nie wyobrażam sobie dnia przynajmniej bez 1,5l dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Woda jest pyszna, i zdrowa dlatego życia bez niej sobie nie wyobrażam. Obserwuje już od dawna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)