środa, 22 maja 2013

Jedz, pij, żuj! - Orbit.


Jak widać nawiązałam kolejną współpracę z Wrigley  i jestem bardzo z niej zadowolona.
Chętnych do testowania w domu i szkole było wielu heh :)






Chyba nie muszę wam ich przedstawiać.



Jak pomagają mi w odchudzaniu? 
Zawsze żuję te bez cukru. Gdy mam ochotę podjadać lub na coś słodkiego sięgam po nie.


Pierwsze poszły te dla dzieci - moje ulubione ^^


Mi to już jakoś weszło w nawyk, że zawsze po jedzeniu muszę wziąć gumę. W szkole jest to dla mnie nie zbędne. Uwielbiam wszystkie smaki od miętowych po owocowe.  Trzeba też pamiętać o świeżym oddechu.

Ważne są też korzyści z żucia:
  • redukowanie suchości w jamie ustnej,
  • ochrona zębów,
  • zdrowe zęby,
  • mniejszy głód - lepsza figura.
O tych korzyściach możecie poczytać tu KLIK



Dziękuję za paczkę!

Jaki jest Wasz ulubiony smak?

66 komentarzy:

  1. solidna paczka, ja codziennie żuję gume - pomaga w koncentracji i zapamiętywaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam! :)

    zapraszam do konkursu!
    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem uzależniona od gumy do żucia :3

    OdpowiedzUsuń
  4. moje uluobne to te rozowe mniam!! :)
    jak nawiazalas z nimi wspolprace? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. miętowe :)

    obserwuje i liczę na to samo :)
    http://tunia-ti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak nawiązałaś tę współpracę, oni napisali do Ciebie czy Ty do nich? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile gum o_0

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa, mówią, że jestem od nich uzależniona :D
    Zielone orbitki, dla mnie najlepsze :>

    OdpowiedzUsuń
  9. KOcham orbit najbarziej zielone ;3

    Obserwuje już

    http://sylwiakx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tyle gum hehe. Ja prawie codziennie żuję gumę. Tylko jakoś dziwnie drętwieje mi potem język xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja żuję orbit! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki tobie zaraz polecę do sklepu i kupię sb gumy Orbit ;)

    Bardzo fajny blog =]

    PoZdRawIaM , OBSERWUJĘ i liczę na rewanżyk -> >>> KLIK <<<

    >>> KLIK <<<

    OdpowiedzUsuń
  14. Keeр on writing, great jоb!

    my web-sіtе; Water Filters For Backpacking

    OdpowiedzUsuń
  15. DZIĘKI ZA ODWIEDZINKI... :))

    NIE ZAŻUJ SIĘ NA AMEN :)))

    OBSERWUJEMY I POZDRAWIAMY Z 3CITY :))

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. moze przylaczysz sie do maratonu treningowego blogerek szczegoly tu

    http://www.mokah-blog.blogspot.com/2013/05/maraton-treningowy-blogerek.html#comment-form

    zachecam :)

    moge liczyc na Ciebie???

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem praktycznie uzależniona od gum do żucia i tiktaków. Zwłaszcza tych miętowych. Im mocniejsze tym lepsze ^^
    Chętnie będę obserwować Twojego bloga, bo jestem w trakcie akcji "powrót do starej wagi" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Omomom! Uwielbiam gumy do żucia i kupuje zawsze hurtowo te największe paczki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  19. gumy do żucia zawsze mam w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam tą dla dzieci :)


    Pozdrawiam,
    Fit
    _______________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham różowy dziecięcy smak, i ten wiśniowy, niestety szybko traci smak.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam te dla dzieci i przede wszystkim miętowe *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja lubie przeróźne owocowe smaki.
    Serio pomagają w odchudzaniu?


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. oo.. duużo tego! daj rochę . ;d
    nam to obojętny smak gum. wszystkie są git.! ;)
    http://sosna-grucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam orbit, szczególnie tą dla dzieci :). Omnomnomnom!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze żuję gumy miętowe z Orbit,ale limonkowe też mi smakują ;)
    mika-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie żuję orbit! hahaha :D cóż za zbieg okoliczności;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam wszystkie smaki, podobnie jak ty.
    Jasne, że obserwuję, czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo zazdroszczę! U mnie w szkole to chyba te wszystkie gumy w jeden dzień by się rozeszły, gdyby poszło "w świat", że mam gumę :P

    OdpowiedzUsuń
  30. z miętowych to sweetmint :D A ze smakowych to jabłkowa, truskawkowa i różowa dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  31. cześć! Co zrobiłaś, że dostałaś tę paczkę? - odpowiedz u mnie na blogu, proszę


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com

    S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  32. GUMY!!!
    Obserwuję i liczę na rewanż...:)

    OdpowiedzUsuń
  33. W jaki sposób nazwiazłaś z nimi współpracę?

    PS. Dziękuję za komentarz. Obserwuję. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ok, obserwujemy. Już Cię dodaję. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam zieloną orbit .
    jasna sprawa obserwujemy . ; )

    OdpowiedzUsuń
  36. Odpowiadam na pytanie-oczywiście możemy obserwować.
    Gratuluję współpracy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie moge jeść dużo gum. Mam aparat na zęby. :( Ale jak już jem to te egzotyczne smaki .9:

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo Gumy to ja żuję ciągle bo generalnie jestem uzależniona od mycia zębów i guma to dla mnie wybawienie ;>

    Pozdrawiam i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem uzależniona od gum *.* Więc ten widok mnie aż ;o;o;o
    Omnomnom. Lubię wszystkie, od owocowych,po delikatnie miętowe, aż po te ostreee ;d
    http://www.klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam gumy, właśnie żuję sobie Orbit White ; )
    miła alternatywa dla słodyczy, co w moim przypadku odgrywa ważną rolę.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. ja najbardziej lubię ORBIT white żółtą :D
    albo sweet mint
    <3
    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    PS. Jak nawiazałaś z nimi współpracę? odpisz mi na blogu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ech.. ja przez gume robie się głodna ;< Ale lubię, nie zaprzeczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. to maraton nie bedzie nudno ;) dodac Ciebie do listy? co proponujesz jako zestaw ?:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam 158 cm wzrostu. Jednak nie mam pojęcia, ile ważę, bo waga mi się niestety zepsuła. Zapewne jest to koło 56 kg. Gdy kupię, zapewne napiszę o tym na blogu. A dlaczego pytasz?

    Co do gumy do życia, uwielbiam każdą i żuję ją ciągle.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie, nie mam tylu wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń
  47. jak zobaczyłyśmy tyyyle gum w szkole z kumpelą na tym zdjęciu-magia! haha, aż nam się mordki ucieszyły:D a ulubione smaki? wszystkie, lubię takie gumy:)

    OdpowiedzUsuń
  48. też zawsze muszę mieć gumę przy sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam

    Bardzo mi milo ze dolączyłas do maratonu :)

    Napisz prosze informacje o maratonie to mosze jeszcze kilka dziewczyn dopisze sie i bedzie nas wiecej :)
    lub umiesc z boku strony banerek, podajac link do wpisu ze szczegolowymi informacjami.

    --- dzisiaj wieczorem ustale kolejnosc cwiczen i opublikuje na stronie jak bedzie przebiegal maraton
    --- jutro o 15:00 wstawiamy pusty post z tytulem Maraton treningowy blogerek w tresci wpisujemy startujemy, zeby kazda z nas miala pewnosc ze cwiczymy w tym samym czasie

    + banerek

    potem dopisujemy wrazenia z treningu, piszemy, ktore cwiczenia nam przypasowaly, a ktore np. sobie odpuscilysmy itd... wszystko co chcemy wniesc w udzial treningu
    jest duzo chetnych dziewczyn ktore chca drugi taki maraton o wieczornej godzinie dlatego chcialabym zebys we wpisie napisala tez jak widzisz kolejne maratony plusy i minusy

    pozdrawiam serdecznie :)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja na szczęście nie jestem uzależniona od gum :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nominowałam Cię do Liebster Bloga. ;)
    pytania znajdziesz na: http://healthy-liffe.blogspot.com/2013/05/nominacje-do-liebster-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow :D
    Powodzenia w przeżuciu wszytskiego ;p
    A ja tez mam gume akurat ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. Na czym polega wasza współpraca ? :)
    mmmmm <3
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Też dostałam od nich paczuszkę jakiś czas temu :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  55. o tak! gumy pomagają przy diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie wiedziałam o tym o.o

    Na pewno skorzystam ;))

    Obserwuję i liczę na rewanż ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. często nie mam przy sobie gum do żucia i sięgam po słodycze, wafelki czy lody ;x

    OdpowiedzUsuń
  58. Też czekam na nawiązanie współpracy :)
    Obserwujemy bardzo fajny blog masz :)

    OdpowiedzUsuń
  59. mniaaam ile gum! :D Ja uwielbiam szczególnie te owocowe! Gratuluję nawiązania współpracy! :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu z Firmoo :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Aspartam powoduje raka. Smacznego żucia...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)