środa, 1 maja 2013

Makaron durum.


Niektóre osoby myślą, że po zjedzeniu makaronu przytyją. Istnieje makaron durum, który ma niski indeks glikemiczny więc jest zdrowszy i mniej kaloryczny oraz zawiera więcej błonnika.  Pszenica durum jest wyższej jakości.


 Propozycja, która wygląda mało zachęcająco :D



Składniki:
  • makaron durum
  • mrożony szpinak
  • pierś z kurczaka
  • pół łyżeczki masła, trochę czosnku, pieprz i sól

Sposób przygotowania:

Makaron gotujemy. Pierś z kurczaka kroimy na kawałeczki i smażymy na odrobinie oliwy. Do kurczaka dodajemy szpinak, pół łyżeczki masła, trochę czosnku, pieprzu i soli.


Proporcje kurczaka, szpinaku i makaronu zależą od Was :)


Swój znalazłam w biedronce. Warto od czasu do czasu zjeść makaron.

21 komentarzy:

  1. Świetny przepis! :) Nieważne jak wygląda, lecz jak smakuje ,jak bardzo jest wartościowy oraz jak bardzo może się przycyznić do naszej diety. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt,jakoś boję się jeść makaron. Rzadko zdarza mi się przygotowywać z niego potrawy. Jeśli już coś pichcę to staram się robić coś wymyślnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować :) Nowy post :]
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak podany makaron uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, przydadzą mi się twoje posty i to bardzo ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biegam i często jem makaron- świetne źródło węglowodanów złożonych, błonnika ( w wypadku pełnoziarnistego) oraz można wymyślać miliony własnych kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. boje sie jesc makaron :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie, ponieważ są to węglowodany złożone i one dają nam siłę i uczucie sytości :)

      Usuń
  8. też jem makaron ze szpinakiem :) pyychaa : *
    oxox, Wandzik. Zapraszam do komentowania : ) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Makaron pełnoziarnisty i sos szpinakowy ostatnio gościł u mnie:) Pychotka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Propozycja wygląda całkiem nieźle, niestety nienawidzę szpinaku.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis wydaję się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie wygląda zachęcająco, bo to moje ulubione danie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Duzo dobrego słyszałam o tym makaronie!! Jutro muszę udać sie do Biedronki i zakupić go :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ι'll immediately grasp your rss feed as I can not in finding your email subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you'vе аny?
    Pleаse permit mе reаlize ѕо that
    I could ѕubѕcribe. Thanks.

    my ωebpage :: water filters home

    OdpowiedzUsuń
  15. slyszalem juz o nim w wiem co jem ;)
    swietnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze kiedyś spróbować :D

    Zapraszam do mnie

    http://landryna66541.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba będzie kupić ;D
    słyszałam o nim, ale nie jadłam. za szpinakiem nie przepadam ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. ja robię go trochę bardziej na tłusto, ale cóż. Żeby był jeszcze smaczniejszy możesz zamienić pieprz na ostrą paprykę, dodać dwie szczypty gałki muształowej i jogurtu naturalnego (tylko zdejmij najpierw wszystko z ognia i trochę odczekaj, bo jeśli dodasz jogurtu na ogniu to się zsiądzie :)) ja dodaję do tego śmietany 12% zamiast jogurtu i sera żółtego, choć czuję, że grzeszę :P na szczęście takie szaleństwo tylko raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)