poniedziałek, 6 maja 2013

Mam i ja.

Pewnie już jakiś czas temu słyszałyście, że wyszło nowe pismo Women's Health.
Zakupiłam je dopiero dziś i trochę już przejrzałam i mam mieszane uczucia, ale muszę przyjrzeć się bliżej.

Pismo ma sporo stron i niestety reklam. 
Kosztuje 7,99.



Jak wróciłam do domu znalazłam link gdzie można przejrzeć za darmo 

Musze przyznać się, że mimo posta na temat fast foodów wybrałam się do mc na lody :(

Dziękuje bardzo za miłe maile!


Kupujecie gazety czy wolicie wiedzę z internetu? 

28 komentarzy:

  1. ja wole kupic, lepiej mi sie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie specjalnie przepadam za taką prasą, ale za to poszukiwanie rzetelnych wiadomości z internetu jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie szybciej i łatwiej jest coś wyczytać w internecie :) Nie ukrywam jednak ,że miło jest poczytać gazetę . Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam w rękach gazety. Nie sądze żebym kupiła, ale na pewno z chęcią przejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rzadko czytam gazety . ;d
    od czasu do czasu kupie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie wh całkiem fajne :) bardzo dużo wiedzy takiej typowo na temat zdrowia, w sumie to sama się zdziwiłam, że tyle zapamiętałam. jak dla mnie mogłoby być więcej części treningowej

    OdpowiedzUsuń
  7. When Ι oгigіnally commented ӏ clісκed thе "Notify me when new comments are added" сheсκbox and now еаch
    timе a comment іs adԁеd I gеt seveгal еmailѕ ωith thе samе
    comment. Is theге any waу you can гemove peoρle fгom that servicе?
    Тhanks!

    Неre iѕ my webpage ...
    juicer breville

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wolę gazety. Gdzie kupiłaś Women's Health? Nigdzie nie mogę dostać, nawet w Empiku.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie rozczarowal ten numer

    zmienilas uklad bloga? jakos inaczej tutaj jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale nie wiem czy na lepsze..

      Usuń
    2. obie wersje sa ok takze nie mam zadnych zastrzezen :) tylko cos inaczej było 2 kolumny po bokach teraz jest tylko z prawej

      Usuń
  10. That iѕ really іntеresting, Yοu are
    a ѵery profeѕsional bloggeг. I've joined your rss feed and sit up for in the hunt for more of your magnificent post. Additionally, I'νе shareԁ your
    ωebѕite in mу sociаl netωοrks

    Feel free to visit my ωeb-sitе .
    .. http://actualidadetnica.com/wiki/index.php?title=Fabulous_Teak_Wood_Kitchen_Tables_For_Your_Back_Yard_Living_Space

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie wolę gazety - nie lubię czytać patrząc w monitor ;) Jak już jakiś artykuł dłuższy znajdę, który mnie zaciekawi to wolę wydrukować i wtedy przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam WH i nie jest rewelacyjny, aczkolwiek podobają mi się niektóre przepisy- łatwe, szybkie, proste. Osobiście kupowałam Shape- ale strasznie spadł z poziomu, który miał kilka lat temu, kupuję też od czasu do czasu "Sport dla wszystkich"= jest sporo art o diecie.

    Pozdrawiam,
    Fit
    ______________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam

    http://magazine.fitwithme.com/01.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie kupuje już gazet, wole je przeglądnąć w sklepie lub w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam czytać gazety, ale akurat tematy związane ze zdrowym odżywianiem i aktywnością fizyczną śledzę w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziwię Ci się bo lody z MC są przepyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam różnego typu gazety i artykuły także druk zawsze kręci się wokół mnie ;)
    Bardzo fajny Blog. Również obserwuję ;) http://starttimeforeachother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. czuję, ze muszę je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam mieszane uczucia, co do tej gazety. Trochę za mało treningów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się nad kupnem :P Ale chyba najpierw przejrzę online, więc dzięki za linka:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  21. eh nie jarają mnie kolorowe gazety . Wolę przeczytać dobrą książkę .
    Prowadzę podobnego bloga tzn.dopiero zaczynam ; d Mam nadzieje , że nie będziesz za to zła .

    Zapraszam do siebie . Nowy wygląd bloga , nowy wpis . Mile widziane komentarze ; *

    Kom za kom . ; D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tę gazetę. Cieszę się, że w końcu wyszła wersja dla kobiet (huhu, rówouprawnienie). Fajnie się czyta, dobra ilość obrazków do treści, strasznie przydatne porady, nie ma takiego nudnego powtarzania reguł, które od lat każdy z nas zna :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)