piątek, 17 maja 2013

Picie wody - Wysowianka :)

Każda osoba, która się odchudza powinna wypijać sporo wody (około 2l).
Nie zawsze się to nam pewnie udaje, więc pokażę wam korzyści :)






Cieszę się, ze miałam możliwość poznania Wysowianki :)






magnes z notesikiem ma już swoje miejsce na lodówce:



Moja opinia:
Od kiedy zaczęłam dbać o siebie to pije głównie wodę. Wydaje nam się, że wszystkie wody są takie same, ale ważne są minerały i tu polecam Wysowiankę, która jest wysoko zmineralizowana. Ma specyficzny smak, pewnie myślicie jak woda może mieć smak, a jak się okazuje może. Do tego świetnie gasi pragnienie. 

Pijcie dużo wody! 
Oczywiście, polecam Wysowiankę ;)

32 komentarze:

  1. A jak ty dorwałaś tyle wody?:) Mi by się tyle przydało:)

    A informacje przydatne,super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam smak wysowianki, jedyna woda którą lubię i pije codziennie :) mieszkam blisko Wysowej więc w każdym sklepie ją mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację , woda ma niesamowity wpływ na nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam picie ciepłej wody rano :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda to podstawa healthy lifestyle :) Niestety u mnie mnie w regionie Wysowianki nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też piję dużo wody :) lepsza niż jakaś cola czy inne gazowane napoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. woda jest bardzo wazna i trzeba o tym pamietac;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja piję duuużo wody codziennie, to chyba dobrze :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię pić wodę ;d Najbardziej - Cisowiankę niegazowaną ;p
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Woda the best :)
    Spróbuję tej polecanej przez Ciebie, powiedz, smaczna? :D

    http://nietoperka.blogspot.com/ W wolnej chwili zapraszam! :)
    + od jutra od godziny ok. 13 zmiana na jula-blog.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie wiem czemu, ale mi po wodzie jest niedobrze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie pilam wysowianki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo nawet nie wiedziałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam zawsze pije dużo wody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w sumie piję tylko wodę i herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od lutego zaczęłam intensywnie ćwiczyć i dbać o swoje zdrowie. Niestety nadal nie jestem w stanie wyrobić w sobie zdrowego nawyku picia minimum 1,5l wody dziennie. Natomiast najchętniej sięgam po Muszyniankę, która posiada bardzo dobry skład minerałów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też staram się pić dużo wody. Jednak są dni kiedy jestem zalatana na mieście i wypijam szklankę wody na cały dzień. ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja piję tylko wodę, a z powodu dużej ilości treningów piję jej bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja piję dużo wody :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jacie :O ile rzeczy się dowiedziałam! haha
    genialny blog, zapraszam do mnie na konkurs : http://onceethought.blogspot.com/2013/05/konkurs.html i jeżeli spodoba Ci się u mnie, można dodać do obserwowanych (lub jeżeli masz to na bloglovin) będę wdzięczna !:*

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym jeszcze dorzuciła zasadę: minimum jedna szklanka wody po kawie ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę pić jeszczge więcej wody;p
    a woda z cytryna moze byc?

    OdpowiedzUsuń
  23. ja piję tylko nałęczowiankę, cisowiankę i dobrowiankę:) nie wiedziałam, że jest nawet taka woda, o której piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie widziałam nigdzie tej wody ;>
    Ja uwielbiam cisowiankę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio uczę się pić wodę. Idzie mi to nieźle, już nawet nie mam ochoty na słodkie napoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachęcam do wsparcia akcji społecznej, która pomaga wykształcić u Polaków zdrowy nawyk picia wody!

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też piję dużo wody. ;) uwielbiam niegazowaną!

    OdpowiedzUsuń
  28. Więcej właściwościach Wysowianki można poczytać na naszej stronie (www.wysowianka.pl) - bardzo serdecznie zapraszamy!
    A te z Was, które pytają, gdzie kupić Wysowiankę informujemy, że jest dostępna w wybranych sieciach handlowych (m.in. Alma, Kaufland, Auchan - dokładne namiary znajdziecie na stronie)oraz w naszym sklepie internetowym - http://sklep.wysowianka.pl/.

    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz ;) pytania? uwagi? napisz: paulinaw95@interia.pl
OBSERWUJESZ = JA OBSERWUJĘ ;)